Uitbreiding en nieuw logo Duijvestijn Tomaten en LogiFour

In deze tijd waarin het coronavirus het nieuws domineert, hebben we gelukkig ook nog ander nieuws: Duijvestijn Tomaten gaat uitbreiden en krijgt een nieuw logo. Tegenover de huidige locatie aan de Komkommerweg zal deze zomer een gloednieuw kassencomplex worden gebouwd met een oppervlakte van ca 10 ha. Op deze locatie zullen we ook gaan belichten. Daarover zullen we later meer berichten.

Met deze uitbreiding maken we ons bedrijf toekomstproof. En daarbij past een nieuw, krachtig, eigentijds en fris logo. Deze combineren we met onze nieuwe en toekomstgerichte slogan: next generation growers, welke ook onze ambitie benadrukt om een nieuwe generatie te motiveren en inspireren.

Duijvestijn

Wij telen al meer dan 50 jaar kwalitatief hoogwaardige en smaakvolle tomaten. Duurzaamheid en innovatie zijn altijd belangrijke onderdelen van onze bedrijfsvoering geweest. In de loop van de jaren hebben wij ons steeds meer gespecialiseerd in duurzame productie en in de ontwikkeling van nieuwe (tomaten)producten en gezonde voedselconcepten. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een van de meest innovatieve en duurzame tomatenkwekers van Nederland. Het nieuwe logo past bij het bedrijf dat we zijn geworden en de ambities die we hebben.

Nieuw beeldmerk

Het nieuwe logo is fris en luchtig met een strakke, witte achtergrond en twee spiraalvormen als symbool van circulariteit en verbinding. De gebogen vormen als eerbetoon aan het oude logo, het kroontje als referentie naar onze core business. 

Over het logo

De basiskleur is goudbruin, wat een aardse, natuurlijke uitstraling heeft en staat voor betrouwbaarheid en authenticiteit. De groene steunkleur is de frisse kleur van de natuur en staat voor groei, innovatie en vitaliteit/gezondheid. Beide kleuren passen bij de focus en duurzaamheidsambities van ons bedrijf.

LogiFour

Ook ons verpakkingsbedrijf LogiFour krijgt een nieuw logo. Deze krijgt dezelfde vormen en basiskleur als het logo van Duijvestijn, maar dan zonder kroontje en gespiegeld. Daarnaast krijgt het de frisse steunkleur azuurblauw, wat staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit.

Nieuwe huisstijl

Het nieuwe logo maakt deel uit van de nieuwe huisstijl die zowel op de fysieke locatie, als online gefaseerd wordt doorgevoerd. We streven ernaar om de nieuwe ‘look en feel’ van Duijvestijn en LogiFour in het tweede kwartaal van 2020 zoveel mogelijk te hebben doorgevoerd. Het kan dus zijn dat u zo nu en dan de oude logo’s nog tegenkomt.

In ieder geval is de nieuwe website, met het nieuwe logo inmiddels online. We nodigen u van harte uit een kijkje te nemen: www.duijvestijntomaten.nl

Wij hopen dat u onze producten, diensten en ons betrokken team herkent in onze nieuwe frisse huisstijl. Wij zijn er in ieder geval trots op en zullen net als voorheen voor u klaar staan.

Namens directie en medewerkers van Duijvestijn en LogiFour