Duijvestijn Tomaten en The Flavour Farm kondigen een reeks organisatorische wijzigingen aan die gericht zijn op het versterken van duurzame ambities en het creëren van nieuwe mogelijkheden. Beide partijen zijn verheugd te melden dat Ad van Adrichem, sinds 2016 General Manager van Duijvestijn Tomaten, de nieuwe Director Business Development wordt van The Flavour Farm. Om de continuïteit en cultuur van de organisatie te waarborgen is intern gezocht naar een geschikte opvolger en die is gevonden in de persoon van Jonne Versteeg – op dit moment Hoofd Commercie en manager van LogiFour, het Verpakkingsbedrijf van Duijvestijn Tomaten. Jonne neemt per 1 maart de algemene zaken en de eindverantwoordelijkheid over van Ad, als nieuwe General Manager.
Ad zal als Director of Business Development zijn expertise op het gebied van energiemanagement en teelttechniek op grotere schaal gaan inzetten. Vanuit zijn standplaats in Pijnacker zal hij zich gaan richten op de realisatie van internationale projecten en op de implementatie van nieuwe technologieën en innovaties op het gebied van energie en teelt binnen alle bedrijven van The Flavour Farm. Ad licht toe: “Ik heb de rol van General Manager altijd met veel plezier vervuld, maar mijn echte passie ligt op het gebied van innovatie en duurzame energie. Ik kijk ernaar uit om mij hier volledig op te richten en het stokje over te dragen aan een nieuwe generatie die een nieuwe invulling gaat geven aan deze mooie functie.”
Met Jonne aan het roer verwacht Duijvestijn Tomaten haar activiteiten en werkterrein de komende jaren verder uit te breiden. Jonne heeft in zijn huidige functie bewezen over uitstekende leiderschapscapaciteiten te beschikken en gaat met een frisse blik de huidige en toekomstige uitdagingen in de sector tegemoet. Het komende jaar zal Ad hem bijstaan om een gelijkmatige overdracht te bewerkstelligen. Jonne: “Mijn insteek is een continuering van de huidige gang van zaken. Duijvestijn Tomaten is een prachtig bedrijf met een unieke cultuur en een bekwaam team. Ik heb niet de intentie om daar iets aan te veranderen; mijn focus ligt vooral op het onderhouden van onze lange termijnrelaties, zowel intern als extern en het verder concretiseren van onze duurzaamheidsambities.”
Daarnaast is Franky Koekebakker per 1 maart aangetreden als nieuwe CCO (Chief Commercial Officer) van The Flavour Farm. In deze rol zal hij de commerciële activiteiten van Duijvestijn Tomaten gaan behartigen en een verdere impuls geven aan de groei en ontwikkeling van de verkooporganisatie van The Flavour Farm. Franky heeft reeds jarenlange ervaring binnen de sector als Commercieel Directeur.
Deze organisatorische herijking sluit aan bij de ambities van The Flavour Farm om jaarlijks nieuwe projecten te realiseren die bijdragen aan de doelstelling om een belangrijke speler te worden in de verduurzaming van de Noord-Europese glasgroentemarkt. De board van The Flavour Farm is dan ook verheugd dat zowel Ad als Jonne deze nieuwe uitdagingen vol enthousiasme aangaan en heeft er alle vertrouwen in dat zij dit op de juiste manier in weten te vullen. Daarnaast is de board overtuigd dat Franky met zijn ruime ervaring op het gebied van commercie een waardevolle bijdrage zal leveren aan het verder versterken van de positie van The Flavour Farm.