Naamswijziging van Tomatenkwekerij Gebr. Duijvestijn

  Home » Naamswijziging van Tomatenkwekerij Gebr. Duijvestijn

jan 7, 2013 Arjan (0)

Duijvestijn Tomaten gaat voor een gezondere wereld
Vanaf 7 januari 2013 heeft Tomatenkwekerij Gebr. Duijvestijn een nieuwe naam: Duijvestijn Tomaten. De vier gebroeders Duijvestijn, namelijk Ted, Peter, Ronald en Remco, zijn dit jaar 25 jaar ondernemer en het bedrijf bestaat tevens 50 jaar.  Tijd voor een naamswijziging, slogan en een nieuw gezicht.

 

Duurzaam… voor een gezondere wereld

De slogan van Duijvestijn Tomaten is: Duurzaam… voor een gezondere wereld. We leven in een tijd waarin we niet meer alleen aan onszelf kunnen denken, maar juist ook aan de generaties na ons. De  tomaten van Duijvestijn Tomaten worden geproduceerd met respect voor de aarde. Bewuste keuzes worden gemaakt om zoveel mogelijk grondstoffen die tijdens de productie worden gebruikt, terug te geven aan de aarde. Het bedrijf heeft daarmee een duurzame toekomstvisie die verder gaat. 
Enkele voorbeelden van projecten die we de komende jaren willen realiseren zijn de bouw van een R&D kas, warmtelevering aan omliggende bedrijven en woningen, windmolenproject, de ontwikkeling van duurzame verpakkingen en van nieuwe producten.

 

Naamswijziging

De oude naam, Tomatenkwekerij Gebr. Duijvestijn, dekt de lading nu én in de toekomst niet meer. Verschillende ontwikkelingen op het gebied van innovatie, duurzame productie, smaakvolle tomatenproducten, personeelsbeleid en ontzorging van klanten hebben ervoor gezorgd dat het bedrijf meer is dan ‘slechts’  een tomatenkwekerij van vier gebroeders. Hierbij is Ad van Adrichem recentelijk toegetreden tot het directieteam van het bedrijf. Ad is al enige jaren verantwoordelijk voor de teelt en heeft het aardwarmteproject in goede banen geleid. Tevens draagt de aardwarmteboring en geplande duurzame innovaties sterk aan de bedrijfsontwikkeling . Deze ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat er gekozen is voor een nieuwe en overkoepelende naam: Duijvestijn Tomaten.

 

Een nieuw gezicht

Bij een nieuwe naam hoort ook een nieuw gezicht. Tegelijkertijd met de naamsverandering zijn ook een nieuwe huisstijl en een nieuwe website geïntroduceerd (www.duijvestijntomaten.nl). Het logo is aangepast aan de nieuwe naam en de slogan is hierin subtiel verwerkt. Tevens is de website sterk vernieuwd en biedt het een betere weerspiegeling van de uitstraling die het bedrijf heeft: duurzaam en innovatief.

 

50-jarig jubileum, 25 jaar ondernemen

Dit jaar bestaat het bedrijf 50 jaar. Tevens is 2013 het jaar waarin de gebroeders –nadat ze het bedrijf van hun vader overnamen- 25 jaar ondernemen. Op verschillende manieren wordt er komend jaar aandacht gegeven aan dit heuglijke feit. Via de vernieuwde website, wordt u op de hoogte gehouden.

Deel dit bericht via...
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Contact